nu e julen slut...

men nu e det ju snart nyår och ett nytt underbart år ska börja =)

året som har varit har varit underbart och e så glad att jag fått dela ett sånt bra år med min lille son fått se han växa och bli en stor kille =)

han har ju utvecklas nåt otroligt på ett år..
jag bara ser fram emot fler underbara år =)

haft ett bra år med min gubbe med, visst har det varit motigt ibland men jag älskar han otroligt mkt och e glad att vi har varann, för annars hade det nog varit jobbigt! ;-)

julen va toppen hade så mkt julkänslor i kroppen =)
först på julaftonens morgon så öppnade jag och Ulrik va sitt paket och sen väckte vi lillkillen och öppna några paket med han =) och sen va det till att göra sig iordning och åka till jobbet, Ulrik körde mig och sen åkte han och Oliwer till svärmor..

jag kom till jobbet och det va bara en boende hemma så hon fick följa med hem till svärmor och äta julbord och det va mkt uppskattat =)

sen kom min jobbakompis och hämtade henne så då hade vi julklappsutdelning.. alla blev vi nöjda och glada =)

sen efter det åkte vi och hämta min mor, då åkte vi till kyrogården och tände ljus för mormor och morfar =)

sen vart det hem och så kom söta Helen och hade en julklapp till Oliwer =)

lite senare åkte vi till min bror och firade där.. och där fick Oliwer träffa tomten, min pappa kom och va tomte =D

Oliwer va inte rädd för tomten, det gick jätte bra.. så det va kul!


har tyvärr inte några bilder nu för jag lyckas inte ladda ner dom, så det får komma sen =)

men allt har varit bra och fått massa fina paket...
Oliwer fick:
bilbana, bondgård,bilar,bok, grodspel,kläder ja massor =)

jag fick: spasaker,maskara, pengar,biopresentkort+barnvakt =), blomstercheckar, och jätte fina örhängen i vitguld(hjärtformade) ifrån Ulrik =)

Ulrik fick: klippmaskin,klockradio,pengar,deo,biltvätt,ansikttvätt,trisslotter,chokladkartong =)

tack allihopa för de fina julklapparna =)

allt för idag kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0