high chaparral

åh vad jag hade kul i helgen =)
foton kommer i slutet av inlägget =)

 

på fredagen åkte vid vid 10 tiden och va framme ganska tidigt i high chaparral.
jag åkte med Therese för vi skulle lämna av Tindra hos sin mormor först.. för hoon skulle inte med.. bara William.
det gick jätte bra.. sen när vi kom dit satte vi upp husvagnarna med förtält och allt =)
sen satt vi och snacka och bara va, lite senare grillade vi krov och drack lite.. sen somnade lill putte så då började jag och Helen och Therese dricka "lite" mer hehe.. kan säga att man blev ganska packad.. hehe... Oliwer sov hela natten hihi..
men vi hade skit kul =)
men jag mådde som sagt inte SÅ bra morgonen efter, slutade med att lilla Åsa fick spy lite bakom en husvagn och 2 alvedon och lite mer sömn =)
sen blev jag bättre hihi.. kan ju säga att när lilla Helen vakna va hon fortfarande full hihi :D

sen blev det ut i skogen och kolla på alla jeeparna.. va en ca 500 st som va där så det va fullt ös =)

vi hade Oliwer i barnvagen, för han e ju lite för liten för att kunna åka med i år, så vi tjejer fick turas om att passa Oliwer, vilken tur att jag har så snälla vänner som hjälpte till med Oliwer =) TACK!!

och när jag åkte blev jag ju ganska sketen för det sprutar ju lera över allt hihi, SKIT KUL!!!! :D

så det blev ett dopp i sjön med kläderna på =) najs!!

sen fixade vi oss för kvällen och då va det killarnas tur att bli så fulla, medans vi tjejer tog det lugnare hahaha...

sen på söndagen så gick vi runt på high chaparral hela dan och köpte en cowboy hatt till Oliwer, han blev så fin i den =)

men man va ganska trött när man åkte hem så helgen va TOPPEN :D

den orange bilen e vår.. Ulrik körde fast nästan på en gång och paja den lite, men händig som han e lyckades han laga den =)

här e den igen visst e den fin ?! ;-)

frediksson gav oliwer mellis, och de va ovant hihi =)

så här glad va han nästan hela tiden =)

och så här skiten blir man.. har tyvärr inte nån på mig så ni får se vackra therese =)

min sötnos i cowboy hatt som han fick =)

oliwer som en stor cowboy :D

 

jag och helen täffades för första gången på high caparral för 20 år sen och då såg vi ut så här:
jag övers helen unders...
när vi va där nu igen så hittade vi tyvärr inte exakt samma men nästan så här e vi idag =)
fortfarande lika söta hihi  helen unders och jag övers...

ja det bra kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0