Mitt nya hem! =)

ja nu va man tillbka igen hehe... kul! man anar inte hur mkt man saknar internet innan man inte har nåt hehe..

men ja den 8 mars flyttade vi ut från våran stökiga och röriga 2:a till en helt underbar 3:a det är en radhuslänga med barnvänlig innegård, dvs en lekplats precis utanför dörren, jag har en egen ingång och bor på botten plan så skönt och slippa bara upp putte 2 våningar hehe... han tycker det e så skönt att sova ute i vagnen... =)

flytten gick ju jätte smidigt på 50 min va min gamla lgh tom och sen kl 3 va allt inne i vår nya lgh och de mesta va  upppackat, som kläder och köks och bad grejer =)
vi började kl 9 på morgonen...
man kan ju säga att både jag och ulrik kunde knappt sova natten innan va så pirriga över att flytta..

när allt va typ klart så satte jag ulrik och min bror och tog lite grogg öl och cider, men borosan och ulrik drack jägermajser med så kl 5 va de dyngraka hehe.. kl halv 6 däcka ulrik första gången men brorsan fick liv i han och de drack ännu mer,.. jag tog det lugnt för brorsans tjej och barn va ju här och sen kom en annan kompis och de va ju nyktra.. men kl 8 på kvällen klara inte ulrik mer så jag och brorsan bär in han till sängen och brorsan klär av honom och bäddar ner han så gott hihi ( kan ju tala om det att min bror och ulrik gillar varann jätte mkt =) )
sen händer det nåt mer som jag inte kan tala om här men det va väldigt roligt hihihi... ja iallafall sen när brorsan+familj skulle åka hem kl 9 för då va brorsan alldeles för full hihi.. så srang brorsan in i sov rummet och så hör man "jag älskar dig ulrik... och ulrik svara och jag älskar dig Tony" hihi visst e det gulligt!!!!

sen när det änligen va lite lugnt här så satte jag mig ner och skulle ta en grogg till och kolla på film eftersom bägge pojkarna sov.. drack upp groggen och pang sa det så vart jag skit full jag med så det blev bums i säng med mig med hihi... alla vi 3 sov jätte gott första natten i vårt nya hem =)

ja det blir mer sen.. för nu e jag så trött i fingrarna e inte van och skriva så mkt på datan hihi..
ha det så bra KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: SaraB

Den historien e roligt!!! :-D
Grattis till lägenheten som nu egentligen ser ut som ett radhus ;-)

2008-04-15 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0