full rulle

idag har det varit full rulle från de vi vakna tills nu och nu e kl 21,30...
vaknade halv 10 imorse.. tack oliwer för sovmorgonen det va behövligt hihi...
sen åkte vi in till stan och träffa Helen, vi promenerade från hennes hem in till stan.. skönt =) sen gick vi runt och kika lite och käka lunch.. kyckling-pasta sallad.. jätte gott!!
sen for jag hem till min andra kompis Marie.. hennes flicka Felicia fyllde ett år så va på barnkalas.. jätte kul, det va många bebisar där hihi... Felicia fick jätte fina presenter =)
jätte god tårta, tack Marie.. den satte sig verkligen gott på magen hehe ;-)

nää nu ska jag ta det lite lugnt för imon får jag besök.. talar om imon av vem =) men det ska bli jätte kul och träffa henne :D
ha det så bra kram kram

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack detsamma för igår gumman! Hoppas ni hade det trevligt på kalaset. Vem ska du träffa idag? *nyfiken* Puss

2008-04-17 @ 08:07:35
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: Jessie

Värst vad du bloggar nu! Haha.. :) Saknar dig och hoppas vi kan ses snart! Måste.. puss!

2008-04-17 @ 09:31:13
URL: http://fruahlinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0