tungt!

ja nu e det tungt.. igår va jag i stan och träffade en släkting.. och sen gick vi en bit, jag och min mor skulle till knalleland.. gick runt lite där och leta present till min brorson, han fyller 5 år på söndag =) hittade jätte bra saker =)
sen åkte man hem och redan då va man trött.. men då fick jag besök av Marita och sen kom Helen..och det va  jätte kul!!! vi fika och snacka lite skit sen åkte marita till jobbet och då bar jag och Helen upp kartonger på vinden (obs jag bar de lätta Helen de tunga hihi) men det va jobbigt.. kändes av lite i ryggen.. men jag kämpa på =)
skulle ju färga Helens hår =), men när vi va klara så såg vi att färgen inte hade räckt så åkte till eko och köpte mer, och Helen köpte en jätte fin lampa =)
sen hem och färga en gång till.. och då va min gubbe hemma, så han laga mat till oss 3, köttfärslimpa, sås och potatis.. GOTT!!!!
och Helen blev jätte fin i håret när vi va klara och allt håret va i samma färg hihi...
Sen åkte Helen hem och ojojoj vad ont jag hade.. fick förvärkar.. blev nog lite mkt på en dag hehe, men hade haft så kul! =) men som sagt fick "sota" lite för det...

så idag har varit lite lugnare.. va i stan och skrev på min ledighetsansökan hos min chef, för min mamma ledighet.. oj vad det är mkt och tänka på... sen en liten fika m mamma, är ju kanelbullens dag idag =) det va gött det med hehe...

sen åkte jag och gubben på avslappning och andningskurs. det va det sämsta jag har varit på.. hör ju lite dåligt och där sitter hon och föreläser om hur man kan uppfatta smärta olika och alla är vi ju inte lika och bla bla bla bla... blev ju trött av att lyssna på sånt dravel.. det vet jag väl redan att alla känner vi olika.. men sen satte hon på musik och sa att vi ska slappna av samtidigt som hon läser ur ett papper.. sure.. hörde ju inte skit... så det va helt kass för min del va ju inte alls som jag hade förväntat mig! men sen efter 1 ½ timme kom vi till hur man skulle andas.. andas långt ner och det gjorde vi, andas med ryggen och det gjorde vi.. sen andas små lätta och snabba andetag och de gjorde vi... KLART! det va allt om andningen... skit kass.. va så besviken att man hade slösat 2 timmar på sån skit... men hade ju en del roliga tankar i huvudet istället.. så det gick an hahaha..

men nu ska jag bara ta det lugnt i kväll.. gubben har åkt och jobba igen.. så ska glo lite på tv =) såå skönt!!

ja jag har tagit en bild på hur jag ser ut nu.. kanske ni vill se =)

som ni ser har jag vuxit ganska mkt den senaste tiden =) tröjan räcker knappt till och det är en mamma tröja hihi...
ja ha det så bra =) kramar!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

nu är det inte långt kvar ....
kramkrma

2007-10-04 @ 18:57:16
Postat av: Sara

Åh gumman, du e så vacker!
Vilket mage!! :-)
Åh vill ha en till ;-)
Hihihi
Snnnaaarrrtt!!
Pussar!

2007-10-04 @ 19:00:42
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Helen

Världens vackraste kvinna! ;-) Puss

2007-10-05 @ 10:35:24
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: Jessie

Söt!!

2007-10-05 @ 18:13:08
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0