trött...

e så trött och har ont i huvudet.. =( inte alls kul, känns som om jag börjar bli sjuk eller nåt.. och det vill jag ju inte vara nu när jag har min lille bebbe här =)
gud vad jag älskar han.. att man kan älska nån så otroligt mkt efter så kort tid.. konstigt... men ändå inte.. jag älskade honom innan jag hade träffat han =)
skulle ha träffat ett par vänner idag men va tvungen och säga nej... det va så tråkigt ville så gärna träffa dom men orkade bara inte... men får träffa dom sen när man mår bättre... love u girls.. ni vet vilka jag menar =)
ja allt för idag.. bilder kommer senare.. kramar

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja du gumman, man älskar sin eget barn högt! :-)
Oliwer är värdefullt, legat i din mage 9 månader, sparkat, tagit kål på dig sista månaden, gett dig "stryk" på förlossningen ;-)
Ändå är känslan sååååå storr!!
Puss o kram, vi måste ses snart :-)
Ta en promenad med barnvagnen och snacka ;-)

2007-11-03 @ 11:31:39
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Anonym

självklart vill jag ha en bebis... men jag vill vänta tills ja uppfylt 2 krav ; målarexamen och ett bättre hem!
vi bor bra men vi villflytta till ngt mindre just nu,m bor i en liten 5:a.. vill ha en 3:a istället =)
hihi =)

2007-11-04 @ 12:08:16
URL: http://pipomusik.blogg.se
Postat av: Jessie

Hej gumman!Ja jag hoppas oxå att vi kan träffas snart!! Saknar dig en massa! Hur är det annars, kan tänka mig att du njuter att vara med lille oliwer! :) Hur har du haft det hittils då, har det blivit lugnare nu? med gäster o så alltså!
Hoppas att vi kan ses i veckan, snart iallafall! PUSS!

2007-11-05 @ 08:37:21
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0