tråkmåns??

kors i taket säger jag bara!!! jag har blivit en tråkmåns hehe...
jag är en tjej som aldrig backar för lite kul och älskar att träffa folk jämt!!!!! men nu VILL jag inte, ORKAR inte... såå tråkig!! men det är ju bara sååå skönt att vara hemma och bara glo, sitta i soffan och göra absolut ingenting hehe...
ja så är det när man inte har samma energi som förr...  ja såå nu ska jag bara sjunka ner i soffan och bara va :D
ha det bäst mina kära vänner... jag kommer att bli som jag va snart ;) KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: catrine

du är fortfarande åsa bara att du har lite mer att böra på =)

2007-10-06 @ 12:47:51
Postat av: Helen

Tack detsamma min underbara vän! Jag tycker om dej, och som jag sa innan idag, snart har jag en till och tycka om! ;-) Älsakar dej! Puss

2007-10-06 @ 22:08:43
URL: http://hema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0