Söndag...

ja idag va det söndag.. dagarna flyger förbi och redan e helgen slut!
idag har varit en lugn dag... började dagen med en lång dusch och peela kroppen ( ja halva iallafall... fötter och ben får inte så mkt nu.. jobbigt och vika sig dubbel i den lilla duschen =) den gjorde jag en värmande ansiktmask så skönt!
tog en bild för att föreviga detta haha.....:
men ser lite bättre ut efter va?  ;-)

sen gick jag och mamma ut och gick en liten sväng vill hålla mig i gång så det startar snart.. hehe vill ju föda NU!! =D
sen när vi hae varit ute en stund köpte vi lite fika, glass med banan och nötter. jätte gött! =)
sen hittade jag en blomma (kallskänka tror jag den heter) i min mammas tvättstuga som de inte ville ha längre och jag och blommer.. jag har absolut inte "gröna fingrar" men man slänger aldrig en blomma som lever!! så snäll som jag e tog jag hem den stackars blomman och planterade om den i en stor kruka och då blev såå fin, den såg så lycklig ut när jag va klar med den och hade pratat lite med den. =)
sen fick man ju städa lite efter sig.. va typ jord i HELA köket hahaha...
sen ikväll ska jag och min kille till brorsan och hämta den efterlängtade spjälsängen! =D =D =D
såå kommer va en riktigt lycklig flicka ikväll hihi...

vill oxå säga vad kul att alla ni som har skrivit hej.. jätte kul, folk som man inte har hört eller sett på fler år har gett sig till känna. det är verkligen kul! så ha det toppen nu alla ni där ute =) KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi sicken snygging där med mask ;)

2007-10-14 @ 19:40:56
URL: http://pipomusik.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej Åsa.

Allt väl med dig? Har träffat dig genom Christian Hansson. Jag är ju hans sambo.. nu kanke du känner igen mig.. =)

Ni gick på Iris Hadar-undersköterske utbildningen i Göteborg.

Brukar läsa din blogg ibland.. visste inte att du var gravid.. så spännande.. =)

kram Sofia

2007-10-15 @ 13:47:20
URL: http://zofia.blogg.se
Postat av: Linda

Helgen var inte så trevlig, men hoppas du hade en trevlig helg;)
Nja det känns lite sådär idag.
Hur är det med dig då?

2007-10-16 @ 10:54:52
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Madeleine

Härligt att pyssla om sig själv lite :)

2007-10-16 @ 21:33:15
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0