piggare!!

nu är man lite piggare igen =) all städning är klar och då blir det en sak mindre på listan att göra hihi.. jag har blivit en lista freak... jag skriver upp allt jag ska göra på en lista och det är bra.. för när jag ser att det blir mindre och mindre på listan mår jag bättre hihi...
nu är det så rent och fint här och har nog inte haft så rent här på över ett år hahaha.. är ganska dålig på att damma och så.. så det va ganska sketet!!!
men nu måste man bli bättre på det när man har barn, det är ju inte bra om barnet får i sig en massa damm och skit!
och som jag skrev sist har jag äntligen fått mitt efterlängtade skötbord =) och det blev så fint har lagt i lådor och lite saker i lådorna hihi.. så här kommer en bild :

framme vid huvudändan är det ett <3 hjärta =)

ja nu ska jag träffa min svägerska och mina brosbarn vi ska gå på stan lite och snacka =) ska bli kul!! så ha det så bra! kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag lär ju städa pga att man ska flytta i slutet av månaden:P Man får ta lite i taget då man inte orkar så mycket;)
Hur går allt för dig då med magen osv?

2007-10-10 @ 11:14:55
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: camilla

Vad roligt med barn. När är det dax? Ha det bra.

2007-10-10 @ 12:28:55
URL: http://camillakruse.blogg.se
Postat av: camilla

hoppsan, vad pinsamt! Jag läste dina andra inlägg nu och såg att du redan hade fött. Förlåt :) Grattis!

2007-10-10 @ 12:31:34
URL: http://camillakruse.blogg.se
Postat av: Helen

SÅÅ fint det blev.. ja jag har försökt komma in på den sidan igen oxå, men tror att den faktiskt är borttagen.. Bloggen var ju som sagt igår kväll uppe i nästan över 1000 inlägg på den bloggen som skrevs igår.. Och ca hälften var ganska upprörda inlägg.. Sanningshalten var ju inte riktigt som det borde.. hmm. Så duktig du varit som slitit så!! ;-) Japp vi ses imon igen! Puss på dej sötis!

2007-10-10 @ 12:36:27
URL: http://hema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0