Mindre än 2 veckor kvar =)

nu är man inne i v. 38 och det är ju toppen hehe... är riktigt trött på magen nu, svårt och sova och röra på mig.. är som en stor j*vla valross... satt mig i soffan för att ta det lite lugnt, 5 min senare måste man på toa, är där typ 50% av dagen.. kissar hela tiden hihi.. a iallafall... ska ta sig upp ur soffan e en pärs... den e för mjuk och go hehe..
men så tänker man det är inte lång tid kvar nu... och så puffar h*n till så där gosit i magen så man bara ler =)

och så mina kära vänner nu är äntligen min älskade spjälsäng hemma!!!!!! =D =D
igår när jag kom hem efter jag och min mamma hade varit barnvakt åt mina brorsbarn, va hemma typ 7 på kvällen och va helt slut men va bara tvungen och bädda sängen och den blev såå fin och passar så bra in i sovrummet hehe.. så tog ett kort så ni får dela min glädje hihi....

lite dålig bildkvalite men ni ser ändå =)
nallen i hörnan är den första nallen h*n har fått.. fick den av mormor =)

har varit ute och gått i regnet nu och nu ska jag diska.. så ha det så bra =) kramar!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket datum var det du hade nu då?

Nja jag känner typ inget mer än at ja knappt orkar röra mig hahaha

2007-10-16 @ 18:41:50
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: sandra

hej .. gulligt med sängen.. då vet man att nu är det nära....
bor ni i den lägenhet lr?? ska ni bo kvar där lr e d flytt på g tro??
kram

2007-10-16 @ 19:11:31
Postat av: Linda

Ja fy fan jag hatar halsbränna usch!

Ja men shit då är det inte alls långt kvar för dig iaf! Är du nå nervös då?

2007-10-17 @ 13:52:29
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Linda

Ja nog är ja lite nervös allt. Ja fick det där papperet med förlossningplan härom dan så har inte hunnit skrivit nått alls i den!

Ja du jag väljer nog tequila rose, baileys, dooleys va ja kommer på nu! Mne det är många jag inte testat!

2007-10-17 @ 14:25:20
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Sofia

JO det är bara bra...=) Vi har varit ihop lääänge nu.. 6år 2månader för att vara precis.. =)Har varit sambos 2år.. det är svårt att hitta en lägenhet som man trivs med..

vi båda jobbar o sliter... bebisar har vi inga.. men det kommer längre fram.. =) Ja jag ser det på dina foton att du har en bebis i magen.. =)

Själv är jag fotointresserad som du ser kanske.. har inte lagt ut så mycket bilder men det kommer.. fotar kompisar, naturen... m.m.

det är mycket mer jag har att säga.. fråga på bara... =)

kram sofia

2007-10-17 @ 21:00:32
URL: http://zofia.blogg.se
Postat av: catrine

Va gulligt och fint det blev!!! Nu är det inte långt kvar åsa. ha de så bra min vän

2007-10-18 @ 21:19:16
URL: http://svenljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0