Envis!

ja envis som e, har jag efter många om och men lyckas ta bort mitt gamla nagellack på tårna och klipp tånaglarna, och sen lyckades jag till och med måla dom hihi.. men vet inte riktigt hur det ser ut från långt håll ser det ganska fint ut, men får veta imon när min kompis kommer hur mkt som är utanför hihi..
bara det när jag höll på kändes det som om jag skulle spy 20 ggr hehe... men jag klarade mig!! jippi!!!!
så nu har jag små söta rosa tånaglar och har ju även såklart målat fingernaglarna =D med samma färg!
så är mäkta stolt över mig själv, för jag är ju faktiskt snart i v 38!! hehe...
men bebben är nog lite sur på mig nu när h*n har fått ha det lite trängt för nu trycker h*n ut sig allt vad h*n kan, känns som om h*n försker komma ut genom navlen.. hihi.. men e ju fin nu iallafall =P

imon ska det bli jätte kul!!!! för då kommer mina kära vänninor hit Helen och Jessica och såklart lilla Agnes =)
vi ska laga lite mat ihop och bara tjöta!! det ska bli super skojsit!!!!
ja så får väl blogga imon och berätta hur kul jag hade det =) ha det bäst!! KRAMIZZZZ

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjihihihi, hur lyckades du egentligen?? Hihihi
Du målade säkert tånaglarna fint :-)
Ta väl hand om dig och bebben.
Hälsa tjejerna från mig! ;-)
Puss

2007-10-10 @ 20:41:36
URL: http://sacul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0