börjar komma till ro...

ja nu börjar man komma till ro.. komma in lite i rutiner och lära känna den lille killen vi har här hemma.. =)
han e så snäll och go! idag är han en vecka liten födelsedag idag hihi...
äter jätte bra och sover mkt.. men han är ändå vaken ganska mkt så man kan få se hans fina mörkblå ögon =)
allt fungerar bra här hemma.. visst blir det lite rörigt och disk som blir stående men det handlar om prioritering och jag prioriterar min pojk istället för fint hem..
har haft massor med besök av hans mostrar och morbröder och faster och farbror, farmor, mormor och morfar kusiner. har har ganska stor släkt nu =) kul!!! alla älskar och avgudar lille Oliwer...
han har fått massa fina kläder och nallar...
ja idag tänkte jag att jag måste åka till försäkringskassan och få ordning på mamma dagarna.. jobbigt!! fattar inte så mkt av det där men man lär väl sig =)..
jag har ju hört när man får barn så hinner man inte duscha eller sköta om sig sj för 5 öre... det stämmer inte =) inte för mig iallafall =) jag hinner fortfarnade göra mig fin.. sminka mig och så... och det känns skönt man vill ju inte falla ihop fullständigt för att man har barn.. hehe...
men en sak som e lite jobbigt är nog alla känslor man har... man älskar den lille sååååå mkt att man vet inte vad man ska göra om det händer han nåt och när man säger jag älskar dig så börjar man och gråta typ... hehe.. samma om nån säger att han e så fin så lipar jag hehe... så kanske ska köpa vattenfast maskara haha....
nä det blir allt för denna gången =) ha det bäst!!!
KRAMAR.........

Kommentarer
Postat av: Sofus

Hej! har följt din blogg i några veckor nu. Vill passa på att säga GRATTIS till din son! Sen tänkte jag bara säga också att jag tycker du verkar vara en så fin människa, det är iaf intrycket jag fått av att läsa din blogg =)

2007-10-29 @ 10:53:43
Postat av: Anonym

hihi, fölrlåt jag skrattar åt din sista mening med det där med mascaran, ja kanske dags för dig köpa vattenfast för jag förstår vad du menar, har sett andra mammor bli likadan, bara man pipoer " han e så fiiiin " och då storbölar dom , så det kan nog vara en bra idé =) hihi, men han e så söt på foto =))
kram!

2007-10-29 @ 12:03:19
URL: http://pipomusik.blogg.se
Postat av: Linda A

ÅSA!!!!!Grattis till din son!!!!!:-) nu e du en härlig mamma! hamnar till sist på din sida via sara! Ville säga gratttis :-) Vad kul att du blivit mamma, stanna
i babybubblan så länge du kan! VI ses när vi ses KRAMMMMMMMMMM

2007-10-29 @ 12:27:09
Postat av: Jessica,Jessica

Hehe =) Självklart har man tid med sig själv, med att göra sig i ordning eller annat! Men det är för tidigt för dig att säga, Oliwer sover så mycket nu eller hur? Vänta bara när han är vaken hela dagen! Men självklart hinner man göra sig ordning då också, man får planera och jag brukar göra det när Agnes leker! Eller när hon sover en stund på dagen, men då brukar jag göracommentid=225899;10254667,Hehe =) Självklart har man tid med sig själv, m

Postat av: Anonym

Vafan vad hände det där med massa siffror????? Öh... men nu skriver jag igen texten här.. hoppas det funkar..

Hehe =) Självklart har man tid med sig själv, med att göra sig i ordning eller annat! Men det är för tidigt för dig att säga, Oliwer sover så mycket nu eller hur? Vänta bara när han är vaken hela dagen! Men självklart hinner man göra sig ordning då också, man får planera och jag brukar göra det när Agnes leker! Eller när hon sover en stund på dagen, men då brukar jag göra mat! Vänta bara när Oliwer börjar bli stor och vill ha saker på G jämt.. hehe! Hoppas vi kan ses på onsdag!!
PUSS!

2007-10-29 @ 12:39:05
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Åsa!

till sofus!
vad kul att du gillar det du läser och jätte tack för komplimangen :) det va gulligt av dig..
du är säkert en fin människa du med eftersom du kan skriva så till mig =)

2007-10-29 @ 17:18:35
Postat av: Åsa!

till Linda! TACKAR!! vad kul att du hitta hit.. allt bra med dig och din baby bubbla? ;) hoppas vi kan ses snart! kramar!!

2007-10-29 @ 17:19:59
Postat av: karin g

grattis återigen! kul med tillökning i familjen! ta hand om er..kram..ps..örebro nån G? hojta till :)

2007-10-29 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0