vill sova mer.....

börjar bli riktigt trött nu och skulle vilja sova en hel natt utan att det är nån som väcker en och vill ha mina ömma tuttar..
men det har blivit bättre nu i förrgår när jag ammade honom på natten gjorde det så ont att jag grät.. men så åkte jag hem till min kompis jessi och hälsa på hennes mamma.. och hon gör salvor och jag fick en ringblomsalva... den va jätte bra, visst har jag ont fortfarande men inte alls lika ont som förut.. så tack lotta!
inatt har lille Oliwer inte velat sova nåt.. fick bara sova  en och en halv timme... va så trött när kl va 5 så väckte pappa och sa att jag måste få sova en timme innan du åker till jobbet.. och fick sova en och en halv det va det skönaste en och en halv timme jag har sovit i hela mitt liv hehe...
ibland känner man bara jag orkar inte vara vaken mer snälla sov.. men så nästa sekund när han tittar på mig med sin stora ögon och kollar på mig länge då smälter man och tänker han e värd allt.. =) det finns inte nåt jag inte skulle göra för han... jag älskar honom sååå otroligt mkt efter så kort tid och jag bara älskar han mer för varje dag som går..
men snart så hoppas jag att han ska sova hela natten och när han gör det blir jag jätte lycklig hehe.. men det är jag ju nu med, bara väldigt trött... ja... nu ska jag lägga mig jämta min guldklimp och sova lite jag med =) ha det bra kram.....
image34
måste ju ha en liten bild på min lille kille =)

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad söt han är! Ja det där med sömn, hoppas att du får sova en hel natt som jag fått göra varenda natt med Agnes! Heheh... Jätte kul att få träffa dig senast, du såg iallafall pigg å fräsch ska du veta! PUSS

2007-11-08 @ 18:51:03
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Emelie

Visste inte förrän jag läste din blogg nu ikväll att du hade fött så grattis gumman! Va kul. :) Jag får väl följa med Catrine nångång och titta på den lille. :) Skönt att förlossningen inte var värre. Jag längtar också tills jag får barn.. :) SKöt om er! Kram Emelie*

2007-11-08 @ 23:01:12
Postat av: Helen

Lilla gumsan!! Vi får hoppas att han sover mer på nätterna snart så du får sova ordentligt.. Hoppas du mår bättre idag också! Puss

2007-11-09 @ 11:11:01
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: Sara

Första tiden brukar vara jobbigt.. jag minns en gång att Lucas inte ens ville somna, han ville bara tutta och vara brevid mig, alltså jag kunde inte lägga honom utan att han skulle bli ledsen.
Så vi var uppe till kl halv fyra, och snälla Ronnie gjorde mig sällskap :) Sen somnade vi alla tre hela förmiddagen, nöjda.. När jag inte klarade att gå upp och amma Lucas så brukade jag ta honom brevid mig och amma i sängen, på något sätt somnade vi samtidigt och nöjda.
Kanske du kan prova amma liggande? Lycka till!
Hoppas allt är väl med er tre :-) Puss o Kram!

2007-11-09 @ 19:04:19
URL: http://sacul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0