självförtroendet vart tog det vägen???

ja vart tog mitt självförtroende vägen när man va gravid oså kände man sig sååå fin och man strålade och alla kläder satt tajt men det gjorde inte nåt för det framhävde mina fina "former".
ja som ni kanske förstår va ajg på stan idag och hitta massa fina kläder på rea.. klänningar och t-skirt... gick in i provrummet och speglar överallt.. tog av mig tröjan och det var ju inte världens vackraste syn att se sig sj så från alla håll såg man mer än vad man ville.. försökte ignorera vad jag såg.. tog på mig klänning efter klänning och allt såg hemst ut.. hela magen dallrade och hängde ut över byxorna.. det va inte kul =( självförtroendet va verkligen inte som förr... vad ska jag göra för att bli av med magen???för benen och rumpan börjar gå tillbaka till det "normala"
men så tänker jag att skit i hur jag ser ut,.. jag har ju världens finast pojk som ligger här bervid mig och jollrar och "pratar" med mamma =)
men man vill ju vara fin och ha på sig alla de fina kläder som finns i affärerna.... men dan kommer väl...

ja... bloggar mer sen.. killen blir förbannad nu när han inte får uppmaäksamheten han vill ha ;)
ha det så länge KRAM!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Lilla gumman... Ge det lite mer tid så är du snart tillbaka i form, det har ändå gått fort med din kropp sen du födde. Pussa prinsen från gudmor. Tar ett telefonsamtal lite senare.. Puss puss

2007-11-28 @ 15:36:06
URL: http://hema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0