killen 3 veckor...

nu är min kille kille 3 veckor gammal... växer så det knakar gör han med.. =) va hos bvc sköterskan idag, han är nu 54 cm lång och väger 4035 g =) han är så frisk och välmående sa hon och det är jätte bra =)
han gör mig jätte trött och känner ibland jag pallar inte mer.. men så är han ju världens underbaraste och när man sen kollar på han får man nya krafter som egentligen inte finns och man kan  ju bara älska han! han e så söt när han ler och är med mkt mer nu när man pratar med han...

image35

nytagen bild från idag =)
och imon ska vi åka till gudmor helen och kolla på hennes lgh.. hon har ju gjort en massa nytt som vi inte har sett =) ska bli kul! ha det bra mina kära vänner och bloggläsare =) KRAM

Kommentarer
Postat av: sandra

guuud vad söt han är den lille !!!

2007-11-14 @ 11:57:13
Postat av: Helen

Håller med Sandra! :-)
Tack för idag gumman! Pusspuss

2007-11-14 @ 14:30:42
URL: http://hema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0