idag kommer älsklingen hem =)

idag kommer han hem =) ska bli så kul och träffa han! ska baka pizza till oss ikväll.. hoppas den blir go =)
idag har man äntligen städat färdigt lagom till advent =) ska hämta stakarna och lite sånt imon ska bli kul och jul pynta!! =D älskar julen!!
har även hjälpt min mor och sätta upp gardiner och så har vi kollat på gamla diabilder på mig när jag va liten för och se om killen är lik mig! =) och det va han lite.. han har min mun och mina ögon lite så.. =) kul och se!! hihi.. men han är då ändå mest lik pappa... nej nu måste jag sluta Oliwer vakna nu! men ha det så bra!! KRAM!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäups! har åkt på inflammation i handleden så bara vila som gäller!! =(( *lessen i ögat*

2007-11-30 @ 08:20:18
URL: http://pipomusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0