ej hemma hela dan....

idag va vi inte hemma hela dan.. blir lätt att man är det hehe..
men idag åkte jag oliwer och ulrik till helen... vi va och kolla på hennes fina lgh.. det blev jätte bra det hon har gjort, hon e en redi tös =)
sen laga hon jätte god thai mat till oss.. namnam hehe... det är så kul och träffa henne hon e verkligen min bästa vän! jag är så otroligt tacksam att hon e min vän! jag har många bra vänner, och jag älskar er alla, glöm inte det!!!
sen åkte vi hem jag och gubben och lillpojken, och satte oss i soffan och bara njöt av varann.. jag är så himla lycklig.. tror aldrig att jag har varit så lycklig som jag är nu.. jag har underbara vänner, en helt fantastisk kille som bara öser kärlek över mig =), och en helt underbar son!!!!! =) men även en underbar familj.. det har blivit så mkt bättre med den övriga familjen med sen jag fick min lilla familj.. det börjar nog äntligen fatta att jag är vuxen nu =)
ja sen lite senare på em kom lilla Marita hit, hon ville träffa oliwer hon med hehe.. hon hade en liten giraff till honom =) det va kul och prata lite med henne med =)
och nu tar vi det bara lugnt igen och jag bara njuter av att vara så här lycklig!!!!! =)
så puss och kram till er alla!!

en bild på Oliwer och hans gudmor Helen måste vi ju ha med hihi...
image37

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart du ska vara lycklig!
Roligt att familjen/släkten blivit bättre :-)
Älskar dig gumman min, puss o kram ses på söndag :-)
Puss

2007-11-14 @ 20:15:30
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Jessie

Åh va sött!! Fin bild på gullungarna! Agnes kille är ju söt! Hihi.. Ja nu har jag skrivit om huset på bloggen så du får läsa så du förstår varför! =) Hoppas att vi kan ses snart! Saknar dig! Puss

2007-11-14 @ 22:18:53
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Helen

Prinsen e ju den finaste! Hon den andra som är med är med vet ja inte riktigt...
Löv U 2, du är den bästaste!!! Pussa

2007-11-15 @ 11:03:26
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: catrine

Vad han har vuxit!!!!=) måste komma och hälsa på innan han växer sit till en stor kille.Du är värd all kärlek du kan få. kramiz

2007-11-15 @ 19:18:44
URL: http://svenljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0