känna!! =)

Jag åkte buss hem i lördags kväll från min kompis... och då hände det plötsligt, jag kände en spark :) oj vad det va häftigt. blev så glad och satt och höll mig om magen hela vägen hem sen hihi...

Sen i söndags var det morsdag :) då kom min kille med en bukett rosor och ett kort där det stod " till min älskling på morsdag" :) åh vad jag blev glad nästan en tår rann hihi...
sen lite senare på em så låg vi och myste lite i sängen han låg på min mage och kramade om mig och då sprattlade lille bebben till i magen och oj va min kille flög upp híhi... han blev lite chockad och sa jag kände att det rörde på sig där inne, blev lite paff... sen blev han glad när han förstod lite mer vad som hade hänt och vi bara njöt :)

ja det va allt för denna gången :) ha det bra... kram kram


Kommentarer
Postat av: jessie

åhhh vad mysigt!! hihi.. känner igen det där.. det ärså roligt när bebisen sparkar i magen! nu blrjar du väl allt mer undra vem det ärsom ligger i din mage! vad för filur m.m. hihi.. men snart så... tänker på dig varje dag! miss you.. pusss!

2007-05-29 @ 14:53:13
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: catrine

hejsan! det var trevligt sist. du får vara rädd om magen nu, den är ju rätt stor. hihi. ha det så jätterbra så syns vi snart. kram

2007-05-29 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0