underbar helg!

vilken underbar helg jag har haft :)
jag åkte upp till Örebro med min kille och min bästa väninna där vi skulle på dop hos min andra bästa väninna :)
på fredagen grillade vi och drack lite, inte jag då men hihi...
det va jätte mysigt och det va första gången min kille och hennes kille träffades :) och det gick jätte bra, de funkade ihop!
sen åkte vi till vårat hotell (scandic) det va mysigt :)
vaknade morgonen därpå och åt en jätte god frukostbuffe "nam nam"
sen gick vi lite i stan och kolla hur mkt annorlunda det såg ut efter 7 år.. så längesen va det jag var där.. ojoj,..
sen begav vi oss till kyrkan där min underbara väns söta dotter fick namnen Bella Agnes Månstråle :) det va såå fint!
sen bjöds det på smörgåstårta och tårta och kakor bullar så va verkligen rund när vi satte oss i bilen och skulle börja färden hem igen till Borås :)
så det va underbart! tack för att jag fick komma och tack kära helen och ulrik för att ni gjorde min helg så bra :) älskar er alla!! puss!
ha det toppen vi hörs sen igen...

Kommentarer
Postat av: Helen

tack detsamma gumman! älskar dej me! Puss puss

2007-07-01 @ 18:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0