Falkenberg =)

Imorgen åker jag till falkenberg med min mamma och andra veckan är jag där med min gulliga vänninna Helen :)
Min kille kan tyvärr inte vara med, han har svårt att få semester... är ju egen företagare.. Men han kommer nog och besöker mig :)
Men det ska bli så kul att få komma bort och bara vara :)
Vi ska bo i husvagn, det får mig att tänka ¨på galenskaparna hihi " man ska ha husvagn" som de sjunger hihi..
Kommer nog bli lite jobbigt på nätterna för jag måste upp och kissa varje natt.. så hoppas det inte är för långt till toa hihi...
Så jag önskar er alla en riktigt trevlig semester för det kommer jag att ha ;).. återkommer när jag e hemma igen :) kramar


Kommentarer
Postat av: catrine

Hejsan!
jag hoppas verkligen du har det trevligt i falkenberg. Hör av mig. Puss

2007-07-29 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0