WOOHOO!!!

nu undrar nu väl över min rubrik.. men det är nämligen så att jag har fått sova 6 timmar i ett sträck i natt =D Oliwer har aldrig sovit så länge.. han somnade kl 1 igår och vaknade 7 i morse och åt lite och sen vakna vi vid 9 =) är så lycklig!! hoppas det inte bara var en gång förtelse utan att det håller i sig!!

nu va det allt länge sen jag blogga...
jag har inte riktigt veta vad jag ska skriva och har inte haft tid heller för den delen.. är så mkt och göra inför julen.. speciellt när jag gör allt själv.. sör Ulrik är ju i Norge och jobbar...
men nu är jag klar med ALLA julklapparna =) och slagit in alla med hihi.. det är nog säkert en 20 st som ligger här.. har aldrig köpt så mkt julklappar som jag har gjort i år.. men jag har ju köpt till Ulriks familj med! det brukar jag ju inte göra hihi....

har även julstädat.. =) ganska fint här nu i denna lilla lgh med alla saker man inte vet var man ska göra av hihi... men jag är nöjd och det bästa av allt  är att när jag vakna i morse och tittade ut genom förnsret så fick jag jul känslor =) det är SNÖ ute =D

imon kommer Ulrik hem =) så på fredag ska vi julhandla all jul mat och klä julgranen, tyvärr blir det inte nån riktig gran som jag hade hoppas på.. det finns inte plats... så vi får nöja oss med min lilla plastgran.. det är jätte söt den med hihi...

kan ni fatta att det är julafton om bara 5 dagar????
det kan knappt jag!! men det ska bli kul.. jag älskar julen, det är nästan det bästa som finns hihi

veckan som har gått nu har gått såå fort... man hinner knappt med och Oliwer utvecklas för varje dag som går =)
han är världens finaste kille.. vad har jag gjort för att förtjäna nåt så underbart??? man tänker varje dag vad jag är lycklig skattad... för ca 2 år sedan va jag singel och livet gick ut på att jobba.. träffa kompisar och festa.. gjorde inte så mkt mer... men idag har mitt liv en helt annan värde.. jag har en sambo som jag älskar otroligt mkt..
och så har vi gjort nåt helt otroligt underbart, vår son Oliwer!!!



jag badade han nu i veckan har ett sånt sött kort på det så det måste nu få se med hihi...


ja.. det va allt nu.. får se när jag bloggar igen.. men bloggar innan jul iallafall! =)
kram på er alla!!!



Kommentarer
Postat av: Jessie

Äntligen har du bloggat.. härliga bilder på grabben! Kul att få se honom och han har faktiskt växt en hel del! =) Vad härligt att han sover längre nu, super! Kanske telepati mellan Agnes och Oliwer, att Agnes har sagt at han måste sova längre! Hihi... Nu har jag precis lagt Agnes och snart ska jag baka knäck och lite annat julgodis! Mumma!!! Men fy vad jag saknar dej gumman! Hoppas vi kan ses snart! Puss

2007-12-19 @ 18:09:21
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0