små krasslig..

är lite småkrasslig.. började i lördags kväll. och under natten trodde jag skulle dö, fan hade så hög feber och ont i huvudet, alvedon hjälpte inte.. men söndag va jag lite bättre.. och är lite bättre nu med men man känner av det lite... ringde till vårdcentralen och det visade sig att jag har fått en släng av virus =S men men blir nog bättre snart =)
i torsdags kom ju gubben hem och det va så kul.. vi bara myste och pussades hela tiden hihi...
sen fredags så va vi hos brorsan och hälsa på.. berättade för honom att han ska bli gudfar åt Oliwer och det tyckte han nog va kul! =)
sen på lördagen fyllde ulriks systerdotter 5 år så va på släkt kalas.. och oj vad oliwer fick hoppa från famn till famn.. va glad att han sov hela tiden.. sen åkte vi till brorsan igen för han fyllde oxå år.. 31 år hehe... va där och myste och sov över...
sen söndag va vi själva tills han åkte kl 5 och då kom helen hem till mig.. för jag va ju fortfarande lite dålig.. så hon skulle sova hos mig och hjälpa mig med Oliwer och jag kan säga att hon växte nog 3 m den natten =) hon va så stolt över att hon hade klarat av oliwer att ge han mat och byta blöja och natta honom helt själv, och det visste jag ju att hon skulle greja... men hon va sååå stolt =D tack helen för hjälpen!! =)
sen på måndagen åkte vi till ikea och köpte julklappar och lite till oss själva! kul!! =)
nää nu vaknar oliwer och e hungrig... återkommer senare... ha det bra kram på er alla!! =)

Kommentarer
Postat av: Jessie

ja det var verkligen kul igår på lisebger, mysigt! mken nu är våde jag och johny sjuka!! suuuuck! Johny har ont i magen, huvudet medan jag är förkyld och ont i huvet! Agnes mår prima, och är så busig och är inte lugn en enda stund förutom när hon sover! hihi.. hur mår du nu? bättre? Puss!

2007-12-11 @ 14:43:06
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: catrine

det är kul på ikea, synd att du har varit dålig, men det är väll de flesta i dessa tider....
jag och Aziz kommer imorgon =)
ha det bra

2007-12-11 @ 19:32:11
URL: http://svenljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0