morgon...

god morgon.. första gången jag går upp innan Oliwer har vaknat... han sover så sött i min säng nu hihi..
vi var på bvc i tisdags.. då vägde vi och mätte honom och han har blivit stor nu hihi... han väger 5115 g och är 56 cm lång =)
han e ju så go.. jag får vara glad att jag har en sån snäll och go kille =)
i tisdags var jag oxå och hälsa på Helen på hennes jobb, för vi skulle överraska en boende där.. hon vill så gärna träffa Oliwer och det va jätte kul, hon blev så glad och hela hon stålade.. hon höll honom lite så vi kunde ta kort på dom ihop =) det va kul!
sen på kvällen kom mamma och Therese och lämna nya snuttefiltar.. jätte söta, det hade handlat det i Ullared
, och 15 ramar så jag kan ge bort kort på Oliwer i julklapp till familjen hihi... jag skulle oxå ha följt med egentligen men det kändes inte rätt mot Oliwer, han e ju så liten än så jag får vänta till våren.. när han e lite större =)

i onsdags träffade jag Jessica och söta Agnes och Helen på stan, vi gick och tog en fika på tant grön, det va mysigt och bara sitta och tjöta lite hihi.. och inte nog med det, sen när vi kom ut så sprnag jag på en gammal väninna Hanna.. och då visar det sig att hon har oxå fått en son i aug. det va så himla kul... att vi har missat varann så.. så vi bytte nr och jag hoppas verkligen att vi tar en fika nån dag, för hon e en go tjej =)

jag har ju även bokat kyrka och lokal för dopet, det blir den 20 jan =) det ska bli så kul... men när jag va och kolla på lokalen igår och den va jätte bra.. men när vi skulle gå hem så började jag och mamma bråka... för hon va ju med mig...
och jag blev så arg på henne, hon lägger sig i saker som hon inte har med och göra, som tex vilka som får vara med och baka på mitt dop.. blir så irriterad... så nu pratar vi inte med varann.. får se hur länge detta bråket håller i sig.. för jag tänker inte ta första steget till nån ursäkt det ska vara hon som får göra det.. det är nämligen så att jag och min mamma bråkar ganska ofta med nu har det varit lugnt så länge så trodde att mamma förstod nu att jag är vuxen och tar egna beslut, men ack så fel jag hade... men men inte så mkt och göra åt nu...


idag ska jag städa lite igen, ha bestämt att torsdagar är städdag  =) så att det är fint när gubben kommer hem! =D han kommer idag och det ska bli så kul, fy fan vad jag har saknat han, speciellt nu när jag och mamma har bråkat!
ska nog laga till nåt gott ikväll när han kommer =)

ikväll är familjen samlad igen =)

ha det bra kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja det var ju mysigt att få träffa er i onsdags! Oliwer är en söt kille, det tycker ju Agnes också, hon är så himla galen i honom säger hon.. hihi... Ja dte är ju inte kul det där bråket! Men du måste vara stark och du är inte värd detta, ja det är ju inte lätt! PUSS! Hoppas vi kan ses igen snart!! Puss igen!

2007-12-06 @ 11:54:02
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Jessica

Ja det finns ju massor som man kan göra! Men vi har redan fått ideer och börjat planera och det blir en väldigt söt fin barnhörna!! Längtar! Hihih.. Hopppas ni njuter av helgen för det ska vi göra! PUSS miss you =)

2007-12-07 @ 22:39:20
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Anonym

Vila?
hehem, går nog inte så jättebra o vila precis men man FÖRSÖKER:.. he he! =)
men det kan diskuteras ;) hihi!

allt bra me dej gumsen ?

2007-12-08 @ 23:40:27
URL: http://pipomusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0