2007

Ja nu var året 2007 nästan slut.. och det har varit ett helt underbart år  =)
jag har varit gravid en av de mest spännande jag har varit med om.. bott i en husvagn i 2 veckor.. i regn väder.. kanske inte så kul, men jag älskar husvagn =) så det kommer jag göra om hihi...
jag fick min underbara son Oliwer, han är det bästa somhar hänt mig och strax efer honom kommer min underbara kille! jag älskar han så otroligt mkt, har aldrig älskat en kille som jag älskar han! =) hoppas jag kommer få många år med denna karl =)
samma med Oliwer, att man kan älska nåt så mkt innan man ens hade fått se han... och sen när han kom ut och de lade han på magen va känslan så stark... man bara gråter hela tiden för det är så enormt!!!! sen bara man älskar han mer för varje dag som går, så snart spicker jag väl av kärlek hihi =)
några andra bra saker med 2007:
  • jag har upptäckt vilka bra vänner jag har =) ni vet vilka ni är hoppas jag! =)
  • jag har upptäckt att jag är en bra mamma och en bra person, mogen...
  • min familj e för goa hehe...
  • att jag förtjänar mer än vad jag tror... även om man inte har levt världens bästa liv så blir man inte straffad hela livet, utan med ont kommer gott!! =)
  • att jessica m. familj har flyttat närmare oss  =)
ja det va nog allt jag kunde komma på nu hehe...
ja men nu vill jag bara
ÖNSKA ER ALLA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR =)
hoppas ni får ett toppen 2008 år!!!!
KRAMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
image69hade inte nån bild på alla 3 så blev bara mig och Oliwer =).........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så vacker du är på det kortet! strålar så mkt om dig!!!

2007-12-30 @ 23:07:33
URL: http://pipomusik.blogg.se
Postat av: Helen

DETSAMMA gumman! Hoppas det gick bra med målningen idag! Hörs och ses snart! Puss

2007-12-30 @ 23:31:40
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: Jessie

Gulligt skrivet! Blev rörd, gumman jag älskar dej oxå! Pusspuss!! GOTT NYTT ÅR!!!!

2007-12-31 @ 08:41:35
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: karin g

gott nytt år! :)

2007-12-31 @ 14:12:50
Postat av: Jessie

hej gumman! jag har snart gjort klar nytt design till din blogg!ikväll tror jag blir klar! pusspuss looooove

2008-01-02 @ 08:47:30
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Scrogge

Nämen jag hittade dig vad kul att du har blogg!
Jag hörde du föddes en son vad roligt!
Han var fiin ;) Ha det så bra dess vi hörs kraaam Jerry!

God forsättning ;)

2008-01-20 @ 10:55:35
URL: http://scrogge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0