2007 års hemlisar =)


SKULLE DU HELLRE...
1. Pierca näsan eller tungan? Har piercat tungan och har i näsan nu..
2.Vara seriös eller rolig? Man kan väl vara både och?? =)
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön, men allra helst blå..
4. Tatuera dig eller göra piercing? Har både och...
5. Brinna upp eller drunkna? Usch vill inte nåt...
6. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Med mina föräldrar. Jag gillar dom för de mesta ;-)

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon? Oh ja =)
2. Sol eller måne? Både och.. men måste jag välja säger jag sol..
3. Vinter eller höst? Vinter med vit härlig snö...
4. Vänster eller höger? Är högerhänt
5.Soligt eller regn? Soligt!
6. Vaniljglass eller chokladglass? Choklad glass absolut!!!

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu? 22.10
2. Fullständigt namn? Åsa
3. Vart vill du bo? I vårt hus =)
4. Hur många barn vill du ha? Minst två ;-)
5. Vill du gifta dig? Har länge sagt nej. men nu när jag har hittat en sån toppen kille så varför inte ;-)
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär...
7. Har du ätit sushi? Nej fy det vill jag inte... Bläää...
8. Favoritglass? Choklad =)
9. favoritmat rätt? Oj jag vet inte... den mat min kille gör.. och så e jag väldigt förtjust i Mc Donalds hehe...
10. vad är du i stjärntecken? Lejon..
11. Silver eller guld? Silver!
12. festa loss eller mysig hemma kväll? För ett och ett halv år sen hade svarit vart festa loss.. men nu musig hemma kväll =)
13. ögon och hårfärg? Ögonen: blå grå tror jag men ett brunt streck i vänsra ögat.. =) Håret brunt.
14. vispgrädde eller chokladsås? Chokladsås hehe...
15. Humör? Lycklig. =)

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Kysst någon? Nää de va 29 timmar sen...
2. Sjungit? Japp amssa barnvisor hihi
3. Blivit kramad? Japp
4. Känt dig fånig? Lite kanske hehe
5. Saknat någon? ABSOLUT!!!!!
6. Dansat galet? De gör jag nog lite varje dag hihi
7. Klippt håret? Japp luggen
8. Gråtit? Nej..
9 Ljugit? Nej..
10. Blivit kysst? Nää

GREJER
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nää men påkörd hahaha
2. Har du en hund? Nej, men vill ha...
3. Sover du helst själv eller med någon? Med nån =)
4. Tror du på spöken? Klart de finns ju!
5.saknar du eller älskar någon just nu? Ja.. på bägge frågorna...



Kommentarer
Postat av: Jessie

Ojoj vad du har bloggat! Rastlös eller?? Hihi.. Det är nog på bättringsvägen för oss nu. *hoppas!!* Ja jag hoppas med att vi får träffa er snart! Längtar skitmycke!! Puss

2007-12-28 @ 12:37:55
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0