illa mående...

ja... vad kan jag säga.. den senare tiden har jag mått mer illa än vad jag har gjort under hela graviditeten.. inte så jätte kul... har oxå problem med sura uppstötningar och de e inte mysigt hehe....
men ändå trots allt det här negativa så är det helt underbart att vara gravid ändå... "Bebben" sparkar och rör sig jätte mkt och det är en sån härlig känsla.. nu börjar den reagera när jag pratar med magen och smeker magen då "puffar" den tillbaka =)

var på föräldra kurs igår och då va det om smärtlindring och förlossning... fick se en förlossningsvideo.
det kändes ganska bra.. såg inte så hemskt ut och man blev rörd när man såg när de la barnet på magen, fick en liten tår i ögonvrån då hihi... konstigt nog är jag inte rädd inför förlossningen, jag tänker ju att vi vore ju inte kvinnor om vi inte kunde föda barn.. det har vi ju gjort i urminnes tider... och tekniken idag och smärtlindringen vi får nu är ju toppen ;) hehe... ( hoppas jag )

Det går inte en minut utan att jag tänker på hur ser den ut och vem e den lik.. kille eller tjej?????? så mkt frågor.... vill bara hålla den i min famn och säga hur mkt jag har längtat efter den =) men snart så ;)

ja det va allt för denna gången... bloggar snart igen =) kramar

Kommentarer
Postat av: jessie

jippi nu har du äntligen bloggat! Ja det är verkligen inte kul att må illa som du gör, men det går över, det är inte långt kvar för er egentligen! Jag kan också tillägga att jag hade också problem med sura uppstötningar/halsbränna, men det tror jag att jag berättat!.. Och det var inte skönt det! Hoppas att vi kan ses snart! På torsdag ska Agnes få sina två sprutor, det blir inte kul då..jag som inte gillar sprutor! Så mormor ska följa med och ta hand om Agnes då. Annars får Agnes se sin mor svimma.. inte kul.. Hihi. Saknar dej! Puss

2007-08-21 @ 19:02:10
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0