V 16

oj vad tiden går fort.. är i vecka 16 idag.. känns bara bra... men har konstigt nog börjat må illa nu! men det blir nog bättre snart hoppas jag hihi...
magen e stor och rund nu hihi... känner mig lite fet vissa dagar, men det är ju helt normalt.
när jag vakna idag så låg jag kvar en stund och kände på magen och skulle se om jag kände nåt från lilla bebben, men det gjorde jag inte.. men har kännt den 2 el 3 ggr och det va häftig känsla.. som fjärilar som fladdra i magen, jätte mysigt =)

Idag ska jag hjälpa min kära vän och måla och fixa lite i hennes nya lgh, den e såå fin och e glad för hennes skull! =)
ja så ha det gött, hör av mig snart =) kramar..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0