FEL?

jag var på ultraljud i onsdags och det visa sig att de hade sagt fel till mig var inte i vecka 17 utan i vecka 13 ... blev besviken och kände mig lurad först.. men sen så kändes det bra ändå för jag hade ju sett min livliga bebis =) den va sååå söt.. klia sig i anskitet och vifta med armarna.. som om den vinka till mamma och pappa.. då kom några tårar hihi...
så nu ska jag på ett till ultraljud.. jag har tur på det sättet hihi.. det ska jag på om 4 veckor =D
då ska jag få kort.
kan nästan inte tro att det är sant att jag har en liten del av mig och en liten del av min kille i mig! känner mig såå lycklig =)
så nu är den beräknad till i slutet av okt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0