Babyn!

ja.. jag kan ju börja med att tala om att jag är i vecka 15  =) e redan ganska rund om magen så det syns nu, bild kommer senare...
jag har mått bra hela tiden, skönt! har inte mått illa eller nåt sånt har bara ömma bröst som attans... de har oxå blivit ännu större till min killes förtjusning! ;)
hela min och min killes släkt vet om detta nu och alla är positiva till detta, känns otroligt bra...
för jag och min kille har ju inte varit ett par så länge innan jag blev gravid! men barnet är planerat, vi ville ha barn men trodde inte det skulle gå så fort, tog bara typ en månad... och vi är världens lyckligaste blivade föräldrar =)
det var allt jag hann och skriva idag.. men återkommer snart :D
kramar.......

Kommentarer
Postat av: Jessie

Äntligen har du skrivit nåt här!! Har saknat det och du får ta och fortsätta å skriva här om din graviditeten.. det är bara så kul! Ser att du mår bra, känner igen det där med ömma bröst.. hihi.. Vi får ta och träffas snart, saknar dig ju! :) Hoppas att du å Helen kan komma till örebro den 30 juni, då Agnes ska ha sin dop. Men jag ska skicka inbjudankort snart!! Hihi. Nu vill Agnes ha mat så jag ska gå till tösan!! Johny har henne.. hihi. PUSS love you!

2007-04-08 @ 09:02:56
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0