LYCKLIG!!!

åh vad jag e glad... fyller år på torsdag och fick en present igår av min älskade kille =) en mini pc =)
jag har velt ha en sån länge och nu har jag den äntligen hur fin och go som helst =)
jag blev så himla glad när jag fick den så att jag började gråta hihi...

japå tors blir jag då alltså 30 år.. och det känns hur bra som helst... jag har en underbar man och en helt fantastiskt son och en lite knodd i magen som rör sig och e så livlig så =)

jag mår så j*vla bra nu och känns som att livet e verkligen toppen och värt att leva =)

på tors går jag även in i v 26 =)

har ju även börjat med blöjfri träning på oliwer och när han e hemma eller vi e inne hos nån så har han ingen blöja och han e såååå redi!!! det har bara skett några få olycker 3 st.. och det e inte mkt på en vecka =)
mäkta stolt mamma man e =)

ja allt för idag för nu e det jobb som gäller =) ha det bäst kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0