hej...

nu har jag låst bloggen och hoppas att jag ska blogga mer..vi får la se ;)
hehe.. men välkommna hit ni som har lösen =)

i helgen har jag varit på 30 års fest.. en kompisoch hennes kille fyllde 30 bäge 2...
va jätte kulmen festen började redan kl 14 så vart hemma ganska tidigt.. kl 21 åkte jag hem hehe...

har börjat få foglossing så får ont i hela ryggen nu och de e ganska jobbigt..men annars mår man ju riktigt bra...
e en riktigt livlig liten krabat jag ahr i magen... rörpå sig nästan hela tiden och de e så mysigt =)

ja allt för nu.. föroliwer ropar på mig hehe..maaaaaaaaaaaaammaaaaaaaaaaa kom nu.. hehe
så ha det gott så länge =) kramkram

Kommentarer
Postat av: sofie

hihi, ja visst är det skönt att få låsa sin blogg emellanåt.. Föredrar bloggplatsenh där kan du välja vilka inölägg du vill låsa och vissa kan vara öppna! =)



Har du nån magebild o visa?=)

har ju oliwermagen i färsk minne, himla fin bild på dig... =)

2010-08-22 @ 19:44:10
URL: http://pipomusik.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0