dags att sluta och va sjuk och va frisk...

nu mår man ju mkt bättre, visst har lite hosta kvar men man e piggare och orkar göra lite saker nu, men det gjorde gött att vara hemma från jobbet i helgen och bara vila och bli frisker...
va ju på vårdcentralen i fredags och fick hostmedicin =) tack och lov...
först när jag träffade läkaren trodde hon att jag hade lunginflammatin men det va det inte som tur va.. "bara" ett kraftigt virus...

men ja nu ska man jobba imon kväll och det ska nog gå fint =)

Catrine och Saga kom hit idag och hälsade på mig och det va så mysigt så..

har gått igenom förrådet lite här i helgen och hittade lite gamla kläder så det känns lite som om man fått en liten ny garderob =) och det bästa e ju sen jag började bli redi med att inte äta så mkt onyttigt och inte så sent och gå ut en timme till en och en halv timme varje dag så har man ju gått ner lite.. och det e ju vansinnigt kul för att mina gamla kläder passade ju =) det hade de inte gjort om jag inte hade börjat med mitt nya liv ;-)

Ulrik e snäll med att pusha mig att gå ut och får mig att känna mig stolt över att jag e så redi och det känns skönt när man får stöd och uppmuntran av sambon med =)

ja... kom på härom dan att det e ju inte långt kvar tills min lille pojk blir 2 år.. och så börjar man undra vad har jag gjort under dessa 2 åren??
tiden går ju så fort nu när man har fått barn... och närman tänker llite snabbt så har jag inte gjort nåt dessa 2 åren.. men så tänker man lite till...
det har jag ju visst =) vi har flyttat till ett radhus på "landet" =)
vi har förlovat oss... varit på semester i landet...
hunnit rå om sina nära och kära.. träffat nya vänner tappat vänner... tyvärr.. men livet e nog så.. man kommer på olika stadier här i livet...
jag saknar vissa av mina vänner som jag har tappat.. och så vet man inte riktigt hur man ska ta upp kontakten igen.. ska mna det?? eller ska man låta saker vara som de e??
det e mkt som man inte vet och som man inte kan styra över.. men ändå så känner jag att jag ångrar inte nåt jag har gjort eller sagt.. kanske det e fel.. men man e den man e!!!

kom helt ur spår här nu.. låter bara fingrarna glida över tagenterna här så vet inte riktigt vad som skrivs.. men det kan va kul det med...=)

men det e mest e stolt över att man kan klara så mkt.. jag känner mig så stark nu och jag e en stark person.. och jag e en bra mamma och en snäll sambo och jag hoppas att jag e en bra vän.. jag försöker vara det men ibland känns det som om tiden inte räcker till.. men man kan ju bara göra så gott man kan....

ja.. nu orkar jag inte mer.. men vi hörs ;-) kramkram
gammal knasig bild på mig hehe...

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack:). Ja, ni har gjort mycket under de 2 åren. Det är alltid trist att tappa vänner på vägen! Huset var litet men gulligt, ligger för långt bort för att vara värt att bo så litet. Vi sa nej till att lägga bud idag.

2009-09-22 @ 22:29:37
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0