Wohoo...

tjena alla ni i cyber världen!
hur mår ni??


här e det riktigt bra =)
Oliwer mår bra och jag med.. verkar som om vi ska vara friska lite nu ;-)

Ulrik jobbar i Norrköping denna veckan, så det e lugnt här hemma ;-) hihi....

Catrine kom hit idag för vi skulle välja 3 outfit som vi ska ha när vi åker till gbg på fre och ska bli sminkade och stylade med de kläder vi tagit med och så blir vi fotade.. ska bli riktigt kul.. e lite nervös.. så svårt att bli fotad hihi...
men ska bli kul och se hur resultatet blev.. bara att komma hemifrån och göra nåt annat e ju kul! =)
så tack C för att du bjuder med mig ;-)

Helgen va toppen =) grilla hemma hos brorsan på lördagen och C och saga va med, najs!!! :D

sen i söndags firade jag och U våran 1 års förlovningsdag =)
tänk att ett helt år har gått.. vi har haft våra motgångar men ändå har det varit toppen! Älskar dig Ulrik!!!
en gammal bild på oss lite suddig tyvärr..

ja imon ska jag och Oliwer hälsa på min mor och umgås lite =)
blir nog trevligt!!
 
lite sentimentala bilder ;-)


från detta; till detta:sicken stor kille =)

ha det bäst!! kramkram.... ps. blev skit glad när det va så många kommentarer :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0