Midsommar...

Midsommar firade jag, Ulrik, Oliwer och Ville hemma hos Fredrik, Pernilla, Sanna, Erik, Ida och deras husdjur ;-)

Vi va ute på landet, tog med oss våran lilla husvagn och och campade där från tors tills idag..
på torsdagskvällen grillade vi kött och åt potatissallad, sååååå gott =)

På fredagen vaknade Oliwer kl halv 5 på morgonen, som han aldrig gör annars men idag gjorde han detta.. va lite smått trött då hehe, men han vägra somna om så vi gjorde oss i ordning och åkte till city i Fridstad och handla lite kl 7 på morgonen haha....
sen när vi kom hem så stod alla i dörren och undrade vad som hade hänt med oss för vi va ju borta.. såg lite roligt ut men vi kom med färsk barkis så maten plockades fram och vi käka frukost ihop.. sen började vi förbreda för missommarfesten =)
dukade, blev så här fint:   vi fick duka till 25 st så vi va ett stort gäng.
vi lekte lekar och dansade runt midsommarstången =)
jag och Pernilla  Fredrik förbreder midsommarstången ihop med Ulrik
och resultatet blev så här fint =)
lilla Ida i sin klänning =) så sött!    gänget!  
dans runt stången...
jag och Lilla Pernilla =) vi fann varann direkt när vi träffades första gången...
lille bus Erik :D  ida och Oliwer


allt för idag.. nu börjar ju tv:n :) kramkram

Kommentarer
Postat av: Miss Borén

Härliga bilder ;)

Så nu har jag bloggat nya inlägg :)

Imorgon ska jag iväg på koloni, ska bli spännade och kul tycker jag. Hoppa verkligen på fint väder!

Hoppas ni alla har det bra, och att vi ses snart!

Puss och kram

2009-06-28 @ 22:38:11
URL: http://missboren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0