hes...

ja nu e det rösten som krånglar på mig, låter som en tonårig kille som har kommit i målbrottet , och på kvällarna hörs jag nästan igenting...

denna helgen kom ju inte U hem.. och det kändes tomt, man märkte på Oliwer och Ville att det kände detsamma... men helgen va mysig ändå =) U lillebror Henke kom och Catrine va här på fredagen vi kolla på film och bara mös :)

sen på lör fm kom Henke igen =) vi gick en promenad och sen kom C så jag sminka henne, hon skulle på cykelfest.. hon hade kul hihi... sen for jag och H hem till U och H mamma.. lite kvällfika och sen va jag och Oliwer själva här på lördagskvällen...

sen på sön så kom lilla Sara och Lucas hit och det va sååååååååååååå kul och träffa dom :D
tack för ert besök :D

sen idag så kom min lilla mor hit och va med mig och tar hand om mig när jag e lite sjuker :(
skulle sätta oss och dricka lite whiskey men jag kunde fan inte få ner skiten, men mamma ställde snällt upp och drack ;-)
så nu ska vi mysa lite till så bilder kommer en annan dag :)
ha det bäst kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0