Djurparken =)

Idag har Oliwer varit på djurparken för första gången och han ÄLSKADE det =)
det va så kul och se han när han fick se alla de djur som fanns där... han va helt salig!
men det som va bäst va barnens zoo... jag låter bilderna tala =)
här e vi på väg in och benen e fulla med spring =)här upptäcker han att de e levande djur, helt chockad hihi     här har vi kommit in på barnens zoo.. lite fundersam  men det släppte fort och började klappa som bara den och pussa lite..
         så här glad va han hela tiden hihi
kollar på pingvinerna   apa med en liten bebis.. den sov så gott hihi.. ser död ut men det va den inte..  så intressant.. e en apa han kollar på
girafferna va intressanta med.. men till slut blev han så trött så däcka av helt
käka korv med bröd.. men korven va rå för orka inte grilla den haha men det gick ner det med... =)
tack mamma för att du hängde med, det va kul! =)

ha det bra vi hörs kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

vilka fina bilder :) Vi ska till E-tuna på parke zoo i sommar, ska bli kul, förra gången var ju Becca bara ca halvåret gammal, så nu lär det ju vara helt andra reaktioner :)

haha, ja ap-bebisen ser ju död ut!



kram

2009-06-02 @ 20:00:30
URL: http://misskaiserdom.wordpress.com
Postat av: Anonym

vilka fina kort, ap bebisen såg söt ut och liten. vi ses i morgon kram

2009-06-02 @ 21:15:44
Postat av: Anonym

Vad han är go det lilla hjärtat ! Jag är så glad att jag fick vara med på hans första besök i Djurparken.Tack min älskade dotter att jag fick vara med!

2009-06-03 @ 18:22:08
Postat av: Miss Boren

Hej gumman, vad sött och det är nu längesedan jag var i borås djurpark! Minns inte när jag var där sist..... hmm..Kanske söndag? Ses snart! Puss

2009-06-03 @ 19:54:00
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: Linda

Mysig dag:). Jag vill också till borås djurpark!!

2009-06-04 @ 15:33:14
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0