PARTY!!!!

snart e det dags för party =) e upprymd och nervös hehe... va så längesen man va ute så har så mkt känslor i kroppen hehe....
Helen kommer och hämtar mig kl 15 och så ska jag göra mig i ordning där.. alltid roligare att göra sig iordning ihop med en kompis =)
F*n vad kul vi ska ha... och jag uppskattar alla som kommer men lite extra speciellt är det att Sara e med =) hade inte förväntat mig det... men så himla kul att hon kommer!!!!
Det är många som jag inte har sett på jätte länge så det kommer bli super och så är det ju en himla blandning bland oss tjejer... det kan ju inte bli bättre ungefär som en påse gott och blandat, nåt som passar alla ;-)

ha det så bra så får vi se hur man mår imon haha =) KRAM

Kommentarer
Postat av: Helen

Det kommer att bli kanonkul! :-) Ses snart! puss

2008-03-01 @ 12:58:16
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: sandra

heeeej hoppas ni
hade en trevlig o livad kväll=))

2008-03-02 @ 15:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0