Mobil koll ;-)

Ta fram din mobil, gå in på kontaktlista

Har du kysst nummer 7?
Ja, för längesen när man va singel ;-) (Benjamin, så söt hihi)

Brukar du hänga med nummer 19?
Nä, ett gammalt ex hehe...

Gillar du nummer 26?
Jag älskar henne! (Jessica) =)

Är nummer 15 din bästis?
Nä, men en kompis. (Hanna i min mammagrupp)

Är nr 11 en sötnos?
Ja hon e söt, 2 barns mor (Evelina)

Älskar du nr 10?
Ja, de e ju min vän Catrine, vem kan inte älska henne? =)

Är nr 20 bra?
Ja det är e min killes lillebror.

Har du träffat nr 9 i veckan?
japp, min bror träffar jag ganska ofta.

Har nr 16 gått i samma klass som du?
Nej, hon e yngre än mig (Helen)

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Ja, gift och har 2 barn (Karin J)


lite kul! utmanar alla som vill göra denna =)
glömde att jag har högerklicksblockerat min blogg så ni får hämta den hos min vän Helen på www.hema.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0