9 månader...

min lille kille är 9 månader idag.. vad tiden går fort...
jag är så oerhört stolt över honom och älskar honom så mkt!!!
han har utvecklas jätte mkt nu den sista tiden =)
han kan krypa, börjat försöka ställa sig upp mot saker, har fått tänder 2 st där uppe först hihi (nästan alla får de första tänderna där nere, men han fick övers)....är det nån annans barn som har fått övers först?

han pratar mer och mer =) har sagt mamma pappa hej och båt och häromdan sa han hej då =) så redi =)

ja jag kan verkligen säga att jag e lycklig skattad att jag har fått en sån snäll pojk =) han e snäll lugn och go och ett riktigt charmtroll, och ibland kan han väl vara lite busig och de e ju bara kul hihi........

jag ÄLSKAR dig mitt hjärtegull!!!!!!!

igår så va jag och oliwer i stan och träffade en gammal klasskompis, hon har 2 pojkar en på 3 år och en på 6 mån.. det va kul och se dom... min kompis sandra va med oxå, det va ju kul att hon ville hänga med , hon livar upp stämmningen lite =)




ha en bra dag idag... kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0