3 mån dan!

idag är min lille pojk 3 mån.. ojoj vad tiden går =)
imorse fick han ett paket från hans mormor med en skjorta, blå och vit randig =) jätte fin!
han är så fin min pojk!!
image93min gulleplutt!
han måste ha haklapp nu han dreglar massor hihi...

idag va vi hos barnmorskan och första gången vi var där när han var 2 v var måtten:
3630 g 53 cm 36,2 huvudomfång
och nu när han e 3 mån va det :
6600 g 61,5 cm 41 huvudomfång.han har vuxit mkt hihi...
han e det bästa jag har gjort!!!!!!!!!!!

han fick ju spruta idag med och han va så redi, han grimaserade bara lite precis när hon stack in den men grät inte nåt, vilket va tur för hade han blivit ledsen och så , så hade jag börjat gråta jag med, men har va hur lugn som helst. det e mammas kille det =)

sen gick vi till stan och köpte en tröja och sen stickad väst jätte fin =) det fick han för att han va så redi och ett litet gosedjur med =)

japp... det va allt för idag! ha det bra kram kram

Kommentarer
Postat av: natty

tack! :) söta pojke du har!

2008-01-22 @ 21:31:00
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: Linda A

Oj vad tiden sprungit så snabbt! Nu är din son redan 3 månader gammal, VI MÅSTE SES SNARTTTTTT innan din son blivit större! Kommer du på babyträffen nu på tors ? :-) KRAM

2008-02-12 @ 21:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0