Vilken go helg =)

haft en jätte kul helg och den va i sista minuten hihi...
min gubbe skkulle ju bort på fredagkväll och trodde att jag och oliwer skulle få vara själva hemma.
men så blev de inte.. =) i sista minuten frågade jag om jag inte kunde få åka ut till min vän Jessica och sova över hos henne och hennes familj.
och de fick jag så Ulrik fick köra ut mig och oliwer och de va så mysigt fick tacos till middag och så drack vi lite vin och bara tjöta.
anledningen till att jag kom på det va ju att jessie skicka ett mess och sa att hon skulle på Gällstad-dagarna och de ville jag ju med på hihi...
så de va loppis först på fm och då hittade jag en JÄTTE fin gammal växa säng till Oliwer och en blå kista som han kan s´ha sina leksaker, med sängen fick jag även ett nytt täcke och madrass.. och allt detta för bara 350 kr =D

sen va vi även i Gällstad och kolla med =) hittade bara en snutte till oliwer men jessie hittade lite mer =)
sminkade jessie med, va ju tvungen och testa lite innan bröllopet =) blir fint =)
 
tack gumman för att jag fick komma =)

sen i söndags va det en hel dag i garaget, måla jeepen och städa husvagnen =) de va kul ... hihi..

ni får ha det bra kram kram
titta va redi min lille prins e =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0