Utmanad!!

Blivit utmanad av catrine... =)

Är du tillsammans med någon? Ja Ulrik- ` ♥ ´ -
Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? ja kanske det...
Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt? njae inte så svinigt...
Hur många namn finns det på din hångellista? på hångelistan finns det en del hehe 
Har du:
a) Varit otrogen?
Nej
b) Blivit bedragen? Ja tyvärr... men han fick sota för det med hehe... 
c) Hånglat med en kompis pojkvän? tyvärr ja... men va mkt ung då!!
d) Hånglat med en pojkväns kompis? när det va slut med killen ja... 
e) Hånglat med någon i dina föräldrars bekantskaptkrets? nähä du..
f) Legat med två personer på en kväll? Nej!

Har du hånglat upp nån celebrity? nää men det skulle va häftgt om man hade gjort det haha..
Hur många finns det på ligglistan? det har ni inte med och göra haha
Och när rök den där oskulden egentligen? 16 år.
Gjort en "One night in Paris"? Nej!
Råkat vara lite dirrrty med två personer ut samma familj? Eh nää tror inte det
Har du nånsin haft en könssjukdom? Aldrig och det är jag stolt över!
Idkat snusk med någon i dina föräldrars säng då? Aldrig i livet haha
Varit fler än två i sänghalmen..? Nope
Är du med i 10.000 metersklubben? Nej!
Konstigaste plats du sexat på? Eh... skogen.. tror jag... mkt barr inte kul!!

jag utmanar jessica, sara!! =)

Blev många blogg idag haha.........


Kommentarer
Postat av: Sara

Får man vägra svara på det? Lite för privat för min del ;)

2007-09-11 @ 20:09:47
Postat av: Linda

Ja det blir flytt till en större lägenhet;) en trea på nedre plan så jag fick gårdens största uteplats hahhaahah

2007-09-11 @ 20:37:18
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Jessie

he he... håller med Sara.. och den vägrar jag svara på ;P min familj och johnys familj läser min blogg så det är inte kul att visa då.. hehe..
:) allt väl annars? puss!

2007-09-12 @ 08:21:56
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Linda

Åhh låter ju helt underbart med helt nytt hus, ja vill själv bo i hus men det handlar väll mycket om pengar.
Nja asså jag har börjat packa o dona redan nu eftersom man inte är så snabb direkt längre ahhaha

2007-09-12 @ 09:44:52
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Helen

Så nu så.. har ja hittat min gamla blogg o startat den igen,..;-) Puss

2007-09-12 @ 18:26:44
Postat av: Helen

glömde ge dej adressen.. klicka på länken. Puss

2007-09-12 @ 18:27:40
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: sofie

ville bara gratulera till bebben som ska komma!
Pi roligt =)) hade ingen aning om det förrä'n man fick höra talas om det. .. Hoppas det kommer gå så fint, än en gån grattis lcy lycka till =))
kram!

2007-09-13 @ 11:49:24
URL: http://pipomusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0