Ullared!! =)

idag ska jag till ullared!! =) vad det ska bli kul!
ska åka dit med min killes mamma och hans syster, så e lite nervös för det är första gången jag träffar dom sj utan ulrik hihi...
men de är så snälla så det kommer säkert gå jätte bra =)
de vill köpa lite grejer till barnet, men vad vet jag inte hehe.. men jag ska kolla på lite saker som jag vill ha;
badbalja, och en liten sån där man kan lägga i badbaljan så man inte behöver hålla i barnet hela tiden hehe.. får fota så ni får se sen=) och så vill jag ha en resesäng, det kan vara bra när man reser bort och när tex mamma eller helen ska vara barnvakt hehe...
se får vi se vad det blir mer för saker.. men ska fota och berätta för er sen vad det blev!
e ju lite deppig med.. min kille blir borta i 10 dagar nu.. ska jobba i värmland, kommer kännas tomt utan han i närheten, har blivit så bortskämd med att han alltid finns här med mig på kvällarna.. men han måste ju jobba, så det är bara bita ihop och se fram emot pengarna hahaha.. nää men att sakna varann är aldrig dumt =)
så en stor puss till min älskling va rädd om dig nu.. (han jobbar med ställningar så är på höga höjder nu blir lite nervig då =))
ja nu ska jag gå.. ska till mitt gamla jobb på hemtjänsten och hälsa på =)
 ha det så bra kram kram

Kommentarer
Postat av: helen

Lilla gumman!! Inte vara deppig... han kommer snart hem igen, under tiden har du ju meeejjj!!! ;-) Inte riktigt samma sak, men nästan... ;-) Ha det så trevligt i Ullared, slå en pling ikväll när du e hemma, så kanske ja kikar förbi o inspekterar det du köpt! Puss o kram

2007-09-14 @ 09:46:06
Postat av: Jessie

åh va kul... ska bli kul at höra sen vad du köpt! det är alltid kul att köpa något till bebben! ullared har fina saker till barn! nu kom vi nyss hem från borås...puh,... nu är man trött :) men inte agnes! hihi.. men hon sover nog om en stund.. :) hoppas att vi kan ha tjejkväll snart, hörde det från helen!! puss

2007-09-14 @ 18:47:09
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Jessie

och sen vet jag precis hur det är att vara från sin älskling, särskilt när man är gravid i slutet av graviditeten... då man vill ha sin älskling nära ifall nåt händer! men tiden går fort... *vips* så är han hos dig!.. hihi :)

2007-09-14 @ 18:48:43
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: sofie

Hejhej!!
bifogar min adress om du vill ha msn eller nått =) ja du många frågor!! =)) hehe, nejdå men bara kul. Bor numera i göteborg och jobbar som målare på ett stort företag och är områdeschef över fyrklövern och slättadamm (i göteborg på hisingen) . trivs jätte jättebra! =) hoppas du hittade fina saker på ullared =) *skratt *
livsfarligt gå där ju ... vet inte om ja vågar det nu eftersom julen närmar sig me stormsteg!!! *s* kram!

2007-09-14 @ 21:08:51
URL: http://pipomusik.blogg.se
Postat av: Sara

Man ska sakna varandra! ;-)
Puss o kram

2007-09-15 @ 18:32:23
URL: http://sacul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0