Slut på denna helg!

ja då va denna helgen slut...
vad dagarna går fort.. men inte idag.. hehe...
men ja i fredags va man ju hund vakt och det gick riktigt bra =) det va kul och ha en liten vovve hos sig =)

sen i lördags så vaknade vi vid halv 9 och då hoppade Zorro upp och lade sig jämte mig i sängen på min arm och låg och snoza mig på halsen =) så mysigt.. låg så en halv timme sen gick jag upp och klädde på mig så Zorro skulle få gå ut och kissa lite, och då gick gubben och gjorde frukost till oss =) gött!!!
kom in och åt och skulle göra mig i ordning för vi skulle till biltema och ikea i jönköping, kul!
lämna Zorro hos Helen på jobbet och sen åkte vi och hämta upp en kompis Ralle. åkte till biltema först och Ralle och Ulrik såg ut som små pojkar på julaftonen =) hihi.. gick runt där lite och handla en del =)
sa till Ralle är du lycklig nu, nästan som julafton?? han svarade bättre än julafton hehe...
sen åkte vi till ikea, hade riktigt svårt och få parkering men efter många om och men hittade vi en och då va det direkt till restaurangen och käka, va ju vrål hungrig =)
sen hittade vi en massa bra grejer till bebben och Ralle köpte haklapp tallrik och pipmugg och sked till bebben =) blev så glad och Ralle blev nog lite generad när jag blev så glad hihi...

sen kolla vi lite på garderober och vardagsrumsbord.. hittade  några som vi gilla men ska inte köpa än.. bara kolla =)
ja sen skulle vi hem för har ju inte samma energi som man brukar... satte oss i bilen och börja åka.. 5 min senare sov jag hahaha... men vakna efter 20 min och mådde lite bättre.
När vi kom hem så kom brorsan med familj och mamma hem till oss på fika.. trevligt =)
sen åkte allt och Ulrik med till garaget och jag va själv, skönt kura ner mig i soffan och kolla på film och käka godis och drack cola... kan det bli bättre än så?? hihi...
Ulrik kom hem vid 9 och då kolla vi på Ondskan... fy fan vad den e bra!!!!!

och idag vaknade jag och kände idag ska jag vara redig =) och det gick sådär hihi... skulle städa och plocka och dona... blev diskat och plockat lite hehe.. sen har jag glott på tv, läst skvaller tidningar chattat och bara tatt det lugnt.. =) och nu ska jag ta det lugnt ;)
ha det gött kram kram......

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu ska du bara VILA!!!!!
Du har lite svårt för ordspråket VILA :-D
Vila innebär att du ska INTE GÖRA NÅT!Hihihi :)
Låter mysigt med Ikea :-)
Puss o kram

2007-09-30 @ 17:22:01
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Jessie

Hehe. Det sara skrev, var jag likadan som du, jag hade alltid något att göra.. Fullt på gång jämt! Kunde inte vara still.. fy vad tråkigt livet blev om man bara vilade! Hehe.. Japp, jag kan komma och ge tips hur om ni vill ha hjälp med inredningen hemma! hihi.. Puss!

2007-09-30 @ 20:56:56
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0