självförtroende =)

igår fick jag ett sms från en kompis där det stod:
 "beskriv mig med 1 ord! BARA ETT! sänd det till mig. o sänd detta till dina vänner och se hur många roliga beskrivningar du får tillbaka."
och det gjorde jag... =) ville ju gärna veta vad mina vänner tycker om mig.. och jag fick så fina svar tillbaka bla.
 snällastihelaborås hehe underbar vacker trevlig snäll mysig ärlig massor!! ( detta alltihopa skrev en kompis, hon fuska hehe) sen fick jag charmig, mysig, snäll, älsklig, själsfrände, go, kramgo, HelSchysstToppenTjej :D

det va himla snällt av er att skriva så fina ord till mig blev så glad =)
och då kom jag och tänka på hur lätt det är att bara lyssna på negativa kommentarer... så mitt råd till er är att säga positiva saker till varann.. men blir så oerhört glad =) så tack för att jag har så snälla och goa och underbara vänner =) ni är bäst!!                                                                                                                               
                                                                                                      puss till er från lilla mig =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag bor i Falun.
Du då?
Jag hoppas nästan också att han kommer ut lite tidigare;)

2007-09-11 @ 17:09:23
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: sofiaw

heej. hittade din blogg via sara... oj, ska du ha barn snart. vad roligt!!! :) hoppas allt kommer att gå bra och det gör det säkert oxå! :) kram sofia

2007-09-11 @ 18:46:02
URL: http://www.wiksofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0