Seg!!

Åh vad man kan vara seg... är så trött idag...
började dagen ganska bra =) mamma ringde och tala om att det är höstmarknad!! =) och det e ju såå kul och gå på.. så vi gjorde oss i ordning och träffades på busshållsplatsen, och gick där ca 2 timmar tror jag =) hittade en jätte fin plånbok, hoppas jag ska trivas med den, den e mkt större än vad jag är van vid.. träffa ett par st som ja kände och de sa att jag såg så pigg och fräsch ut för att vara så långt gången =) och det e ju alltid kul och höra... jag kände ju mig ganska fin med :) och det gör nog mkt att göra sig så fin man kan och lite hipp.. hehe sa till mig sj i spegeln innan jag åkte hemifrån: cool mama hehe...=)
men när vi gick mot bussen på väg hem kände jag av min foglossning och oj vad jag hade ont... men så är det.. när vi kom hem tog mamma jag och helen en fika, för helen kom precis när vi kom hem, för jag ska ju vara hundvakt åt hennes lilla sötnos =)
fika och sen kom gubben hem en liten sväng, satte oss i soffan och helen for till jobbet... sen åkte han och jag och Zorro gick ut och gick en halvtimme.. eller rättare sagt han va ute och gick med mig hehe... han kolla hela tiden att jag va med typ.. gick nog lite långsammare än vad helen brukar göra hahaha...
men han och jag va nöjda när vi kom hem så slockna en timme i soffan... det va skönt!!
men sen när man vaknade va man ju tvungen att diska lite och plocka lite.. med mkt stor möda blev även detta gjort, och zorro sprang efter mig och kolla så jag inte slarva hihi... nää nu ska jag och zorro gosa lite till i soffan innan vi ska ut på en promenad till när gubben kommer hem =)
ha det så bra.. kram kram


Kommentarer
Postat av: Helen

Stort tack gumman för att ni passade zorro! ;-) nu ska vi snart sova här, han o ja har varit lite småsura på varandra nu kväll, först försökte han ta min mat. men efter en stund blev vi vänner igen. Och nyss märkte ja att han ändå lyckats få tag i min ullmatta o rivit sönder den.. så nu e vi inte kompisar! kanske imon bitti igen..Natti natt! PUUUUSSS & KRAAMM

2007-09-29 @ 23:19:05
URL: http://hema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0