Prylar!!!!

ja igår va man ju i ullared!! vad det va kul, men ack så jobbigt!! va där vid halv 3 och gick där tills de stängde kl 8 ojojoj vad jag va trött och ojojoj vad jag handla mkt.... kvittot visade på lite över 2000 kr eh... oj det hade man ju inte räknat med så mkt.. men jag fick så mkt för mina pengar så det skiter jag i att det va så dyrt.. köpte:
resesäng, täcke, kläder till gubben och kofta och mysbyxor till mig parfym, m.m.m.m
sen fick jag en hel del av bebbens farmor som jag va där med... tog ett kort på de sakerna.. några saker har köpt sj på kortet =)
 och



på första kortet är det bla. spjälsångsskydd, örontermometer, sängmobil,badankor,bitring, pjamas, sparkdräkt, speldosa, 2 gosedjur,nagelsax, diskborste, skedar, haklapp, kam och borste, snuttefilt, färskinnsfäll =)
på andra bilden är det badbalja och en sån inläggs"säng" hehe...
är så nöjd =) och lycklig!!
men idag är jag lite trött så ingen mer ullared nu när jag e gravid hehe.. ont i fötter och rygg idag =( men det går bra ändå ska bara ta det lugnt =)
ja ha det bra mina kära vänner!! kram...



Kommentarer
Postat av: Anonym

själv vill jag också till ullared ngåon dag men vete 17 om jag ens vågar..måste göra det INNAN löning och mitt i veckan, ananrs är det kört..med tanke på det är snart jul...vågar man ens tänka tanken åka dit
?? =))

2007-09-15 @ 16:47:28
URL: http://pipomusik.blogg.se
Postat av: Sara

Söta grejer ni köpt :-)
Va det bra grejer där nu iår också?
Puss

2007-09-15 @ 18:33:06
URL: http://sacul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0