Mår bra =)

idag mår jag bra =) inte spytt! "peppar peppar"
idag ska man till körskolan och göra llite prov.. ska ju snart skriva upp... hoppas det går bra.. vill verkligen ha det klart innan jag föder... men de sista gångerna jag har gjort prov har jag fått godkänt :D det känns bra hehe...
sen ska jag klippa luggen idag.. den växer som ogräs hehe..
var vaken ett par timmar i natt.. det va helt omöjligt att hitta en ställning som va skön.. och så tänkte jag så mkt!!!!! på att jag har snart en liten bebis... att det kommer vara nåt av mig och min kille, nåt som vi har gjort och det kommer nog vara det bästa vi har gjort nån gång =) tills nästa unge så klart hahaha... men som man har åstadkommit nu... jag har gjort så mkt i mitt lilla liv, jag kan nog säga att jag har nog varit med om mer i mitt liv än vissa andra...
jag va en snäll och gullig flicka när jag va liten, gjorde aldrig nåt dumt... men sen växte jag upp och flyttade hemifrån när jag va 16 år... hela de 16 åren va jag snäll och fin flicka hihi...
men flytten va helt annat än vad jag va van vid... första året blev jag anklagad för mkt som jag inte hade gjort och det va jobbigt, va på väg och flytta hem flera gånger... men jag är en tuff brud som inte ger upp...
men de blev lite hårt mot vad jag va van vid.. så skalet runt mig blev oxå hårt och jag blev en hård och arg tjej som inte tog nån skit.. visst det är bra att inte ta skit.. men man kan vara snäll ändå.. men det förstod jag inte då...
drack mkt och annat dumt som inte behövs och nämnas... va en riktig bitch kan man säga hehe... jag va en som va fruktad.. ingen vågade bråka med mig.. kunde ju slåss med vettu...
flyttade hem när jag va 21 år, och det va det bästa jag kunde ha gjort.. då hittade jag tillbaka till mig själv jag blev snäll igen, kanske inte lika naiv snäll men snäll =)
för första gången på flera år gillade jag mig själv men nu för första gången på ännu mer år kan jag säga att jag älskar mig själv och jag är LYCKLIG!!! det är viktigt... är 27 år gammal och det har tagit lång tid.. men trots allt ångrar jag inte nåt jag ahr gjort i mitt liv för det är ju mitt förflutna som har format och gjort mig till den kvinnan jag är idag =) och jag är en stolt och nöjd kvinna som snart kommer bli en toppen mor, kanske låter högtfärdigt men det kan jag vara =) för jag vet att jag kommer bli en bra mor.. för ag ska göra allt för  mitt barn och lära den allt jag kan och stötta och inte fördömma!!! mer akn jag inte göra och det tycker jag är att vara en bra mor!!
oj det blev mkt idag.. men ha det så bra och va stolta över er själva!! =) KRAMAR!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Bra skrivet gumman :-)
Skönt att du mår bra och du kommer att bli och vara en världens bästa mamma :-)
Puss o kram!

2007-09-25 @ 10:31:49
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: helen

Jättebra skrivet! O du kommer bli världens bästa mamma!! ;-) Puss o Kram

2007-09-25 @ 15:41:51
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: summer


Visste inte att du e gravid. *chock* Jag måste säga Grattis. =)
Oliver och Linnea är fin namn tycker jag. =)
Hoppas att du mår bra.
Massor kram

2007-09-25 @ 17:03:16
Postat av: Anonym

DU blir en jättebra morsa! , de tror jag stenhårt på ... du till o med åker rutchkana och klättrar i spindelnät så det går jättebra! du blir superhäftig morsa! tror jag stenhårt på!

2007-09-27 @ 08:48:20
URL: http://pipomusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0