höst dag!! =)

Idag när man vakna såg man på termometern och det va bara 3,5 grader ute.. hösten e här =)
hösten e så fin med alla dess färger och knastrande löv =)

Idag skulle jag till stan med min mamma så hade på mig tröjan jag köpte igår som en klänning, blev jätte tufft hihi..och så hade jag min bruna (fusk) pälsväst =) så kände mig höst fin och vi åkte till stan och kolla lite och köpte lite saker till mamma... sen bjöd mamma mig på lunch på lilla krogen jätte gott, åt oxfilé med pommes och kantarell sås.. mmmmm såå gott sen fick vi glass till efterrätt, kan ju säga att jag hade ganska svårt och gå sen för va propp mätt hihi...
 sen åkte jag hem till min kära vänninna Helen och vi satt och tjöta en stund sen drog vi till knalleland och shoppa lite till henne och tog en fika =) det va gott det med hihi .... (är en liten gottegris nu hihi)
sen körde hon hem mig.. så sitter här och snackar med lilla söta sara.. hon e för go =)
ska träffa henne imon =) det ska bli kul!!!

nu ska jag snart se på greys anatomi =) det e sååå bra =)
så sänder goa höst hälsningar till er alla... KRAM =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket mat & fika nu va?? hahahaha
Du e också go, ses imorgon och tjöta en hel del :-D
Puss o kram

2007-09-19 @ 18:35:54
URL: http://sacul.blogg.se
Postat av: Jessie

jag saknar dig!!

2007-09-19 @ 20:25:30
URL: http://nosstunk.blogg.se
Postat av: Jessie

förresten! du är för söt! kul att läsa vad du skriver, man blir varm inombords!

2007-09-19 @ 20:26:18
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0