Fika...

idag har jag varit och fikat med ett par kompisar det va kul.. har jobbat med dom innan jag bytte jobb.. saknar dom, de gjorde att det va kul och gå till jobbet hihi =)

jag va även och gjorde övningskörkortsprov på körskolan och jag fick godkänt på alla mina prov idag =D det kändes jävligt bra!!!! =) så.. hoppas det går så bra när jag ska skriva upp på riktigt!! =)

sen har jag köpt en ny tröja idag med såå skön..  kosta bara 74 kr :)

gillar när det e billigt hihi...

nu ska jag snart se på desperate housewife =D jippi vad det e bra hehe... KRAM....

Kommentarer
Postat av: Helen

Fin tröja du köpt, billigt oxå. Det tycker ja du ska ha,
för du va så duktig o slängde nästan alla dina kläder förra veckan ju! Ses imon!
puss puss

2007-09-18 @ 20:03:10
URL: http://hema.blogg.se
Postat av: Sara

Grattis, ska bli spännande att skriva upp på riktigt!!
LYCKA TILL!!
Vad söt du är på kort, magen ser ju ännu mer stor ut!
Snnnnaaaaartt tittar han ut ;-)
Puss

2007-09-18 @ 20:36:52
URL: http://sacul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
www.sweetkay.blogg.se -
- behöver du hjälp med bloggdesign? Tryck här


RSS 2.0